wymiary plyty ATX

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 01:22:35 MET DST

Chciałbym się dowiedzieć gdzie móglbym znaleźć w sieci sprawdzone
informacje o standardowych wymiarach płyt głównych ATX? Chodzi mi o
rozmieszczenie poszczególnych złącz(standardowe: LPT, 2*RS-232, mysz i
klawiatura PS/2, 2*USB) oraz o odległość od tych złącz pierwszego slotu
PCI oraz slotu AGP. Nie muszą to być wymiary podane wprost byleby tylko
dało się na ich podstawie zaprojektować tylna ściankę do obudowy. Mam
zamiar wykonać dosyc nietypową obudowę a zdejmowanie tych wymiarów przy
pomocy suwmiarki nie jest najlepszym pomysłem ;-(

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{m-a-ł-p-a}post[K_R_O_P_K_A]pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455