n-force2 i dwukanałowość obsługi pamięci z modułami różnych firm

Autor: EfeSjaN (efesjan_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 21:58:03 MET DST

Siemka!
Powiedzcie ludzie, czy macie moze jakies liny do wiarygodnych artykułów
opisujących temat obsługi dwukanałowości pamięci w przypadku użycia modułów
różnych firm.

Wdałem się ostatnio w dyskusję ze znajomym na ten temat. Mówił, że wyczytał
gdzieś na stronie vii :-) (w artykule o ich nowym chipsecie ;-)), ze w
przypadku płytek na n-force2 i użyciu modułów różnych firm, dwukanałowość jest
nieużywana i jest to fikcyjna podwójna przepustowość.

Ja natomiast mam Abita NF-7 i wbite mam 2x 256MB DDR 333MHz różnych firm.
Przeprowadziłem sobie szereg benchów wieloma progsamami i wyniki mówią same za
siebie... są takie, jak mianowane, a czasami nawet je przewyższają. Pełna
dwukanałowość.

Spotkaliście się może z tym zagadnieniem? Jeżeli tak, bedę wdzięczy za jakieś
info (najlepiej z jakimiś dowodami) :-)

Pozdr_at_ll
<<<EfeSjaN>>>