Re: proszę pomóżcie!!!

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 21:04:36 MET DST

> Ja przeinstalować system z windows xp na 98 podajcie mi dokładną
instrukcje.
> Tak aby najpierw sformatować dysk usunąć windowsa i zainstalować go
> ponownie. Proszę przedstawcie mi krok po kroku. Będe bardzo wdzięczny. :-)
> Pozdrawiam

wchodzisz do biosa : ustawaiasz jako pierwszy : cd-rom

wkladasz plyte z winXP.
startujesz kompa.
gdy prosi naciskasz dowolny klawisz.
postepujesz zgodnie z instrukcja. (przed instalka XP mozna oczywiscie
dokonac formatu czego sie chce)
i tyle.

oczywiscie przed formatem zalecalbym przeniesc dane na inna partycje jezeli
oczywiscie cos chcesz zachować.

pzdr.