Re: Dobrzy ludzie poradźcie!

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 20:22:34 MET DST

blueew4a64 napisał(a):

> mam już miesiąc 757DFX i ... nerwy mam ciut zszargane
>
> albo poziome linie latają mi po ekranie i coś z tyłu
> piszczy, albo po prostu piszczy....
>
> monitory ponoć się dopalają...
> ale ile to może trwać i czy są
> przy tym aż [?] takie przygody?

niiii -nic nie piszczy nic nie lata (do serwisu z nim)
a ja zazynam sie lekko bac -bo tu strasznie co niektorzy narzekaja na
te samsungi -ale mam nadzieje ze tylko niektore sa wybrakowane

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<