Re: Plyta pod Athlona

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 01:12:00 MET DST

EXP nastukał(a):

> Poleccie prosze jakas plyte glowna pod Athlona XP 2000+. Zmieniam sprzet
> i nie wiem, ktora wybrac, bo juz dawno przestalem sie interesowac tym,
> co sie dzieje na rynku sprzetu. Plyta tania, najlepiej do 400zl i nie
> chce placic za firme. Dodam, ze komputer bedzie sluzyl do zabawy muzyka,
> nie interesuje mnie w ogole granie, grafika itp (wiec, czy bedzie AGPx1,
> czy x8 nie ma znaczenia). Do plyty podepne tez karte sieciowa i
> Seagate'a 80GB (z dysku bez przerwy beda czytane duze, streamowe
> formaty, wiec musi ladnie, sprawnie wspolpracowac).

Jaki masz zasilacz? Jeśli jakiegoś Codegena to lepiej zaoszczędź na procku ze
3 dychy i kup 1700+, a do tego ASUS-a K7V8X-X za 270pln, a różnicę przeznacz
na zasilacz Enlight'a 300W (od 110pln) lub Chieftec'a 360W (od 170pln)... :-)

Żadne cuda nie zwiększą stabilności jeśli podepniesz całość pod słaby
zasilacz...

--
  /          /\  "a codegen czy chieftec to są zasilacze OEM tak jak i te