Re: Monitor 17 - moje boje przed zakupem

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 17:20:03 MET DST

> Zatem tak. Ustaw jakąś ciemną tapetę. Pozamykaj wszystkie okienka.
> Włącz tryb SuperBright 2, ustaw jakąś dużą jasność. Otwórz jedno
> jasne okienko, zmieniaj jego rozmiar i napisz, czy zmienia się
> jasność ekranu.

Testy wykonywałem w normalnym trybie pracy i normy obrazu dotyczą tego
właśnie. SB jest multimedialno-filmowo-rozrywkowym dodatkiem.

Potwierdzam jednakże, w trybie najwyższej jasności Super Bright 2 jest
zmiana jasności przy nagłym przełączeniu na cały biały ekran. Test na
"pompowanie" wykazuje drganie ramki testowej. Sprawdziłem też na
większym, 19" NEC Multicync FE991SB, efekt jest również taki sam.

Zasięgnąłem również fachowej opinii "z góry": tryb SB nie jest
naturalnym trybem pracy, a szybkim "poprawiaczem" z dedykacją do filmów
i rozrywki. Stąd pewna pobłażliwość producenta w konstrukcji. SB ma
"podbić" jaskrawość w z reguły ciemniejszych niż pulpit sekwencjach
filmowych i grach.

I jest w tym pewna racja. Wszak nikt normalny nie będzie paracował w
trybach SB z aplikacjami biurowymi :-).

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335