Re: Monitor 17 - moje boje przed zakupem

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 17:01:53 MET DST

> Zachęcam do lektury:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3865

Aha, jeszcze jedno. Te komentarze Komputronik sam pisze!!!

Jest przykład. Oto MOJA aukcja, z MOIM opisem do monitora NEC LCD 1701:
http://allegro.pl/show_item.php?item=15553089

A oto jeden z komentarzy tego samego monitora na stronie Komputronika:

Buraki, złodzieje!!! Normalnie zbulwersowałem się!!! Brakuje im
klientów, że muszą sami pisać komentarze? A dodatkowo analfabeci, bo
kradną cudze zdania!? Nie powiem żeby to były wyżyny sztuki oratorskiej,
ale ja sam to napisałem w celu wykorzystania na aukcji, a nie naganiania
klientów Komputronikowi!!!

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335