Re: Hercules 3d Prophet 9100 64mb - klopoty

Autor: Moriat (moriathor_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 16:57:57 MET DST

> Szkoda, że nie napisałeś jaki masz zasilacz, u mnie na identycznej
> karcie na codegenie 300W to samo, pomogła wymiana na Chiefteca 360 W i
> już wszystko śmiga bez zwisów.
**
Dzisiaj wymienilem karte na inny egzemplarz. Z obawa uruchomilem 3d marka 2001
i voila - wszystko chodzi bezproblemowo. A juz myslalem ze to zasilacz (noname-
megabajt 350W).
To musi byc jakas wada calej serii 9100 Herculesa i chyba kwestia szczescia czy
trafi sie na poprawnie pracujaca karte.
Jesli ktos zamierza kupic 9100 Herculesa w najblizszyzm czasie, to sugeruje
upewnic sie u sprzedawcy czy bedzie mozliwosc wymiany karty na inna.
Pozdrawiam

--
Moriat