Re: Zawieszanie sie klawiatury

Autor: clyde (clyde_at_op.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 17:08:48 MET DST

Tak sobie tez pomyslalem. Ale wczesnie tez gralem w ta gre i niegdy bufor mi
sie nie przepelnial. Poza tym wydaje mi sie ze nie powinien sie przepelnic,
a jak juz sie przepelni to po tym jak puszcze klawisz, powinien sie
wyczyscic. Ale w moim wypadku klawiatura kompletnie odmawia wspolpracy. To
chyba nie jest normalne ??

--
Pozdrawiam !!!
Użytkownik "Piotrek" <pj167146_at_BEZTEGOstudents.mimuw.edu.pl> napisał w