dwa pytania o BIOS

Autor: kapitan NECIK (formatx_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 16:12:40 MET DST

Witam!
a wiec te dwa pytanka:
1. Memory Testing - takie coś zawsze leci mi przy starcie kompa. Jak to
wyłączyć?
2. Kiedyś wprowadziłem hasło do kompa z poziomu dosu ale teraz chcę to
wyłączyć. Wiem jak, ale nie wiem jak tam wejść?
Tzn. nie pamiętam dokładnie nazwy, ale zmienia sie tam z system na none albo
coś takiego. Tylko problem w tym że nie moge tam wejść bo w tym podmenu
wszystkie napisy są niebieskie (a powinny być żółte). Co z tym zrobić?
Z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)

--
[---> NECIK
[---> GG: 4014480