Re: Jaki dysk to wyciszonego peceta?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 15:31:27 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" napisał:

> Może tylko mój egzemplarz tak ma?...

Nie tylko twój. Każdy WDC z 8 MB cache produkuje lekko denerwujący pisk
spowodowany ruchem obrotowym talerzy (czyli słychać go cały czas). Różnica
polega na tym, że nie wszyscy to słyszą, bo mają głośniejsze wiatraki. Mi to
akurat nie przeszkadza, ale ucho mam dobre i słyszę go wyraźnie.
Poza nim, mam w kompie jeszcze 5 innych dysków. Absolutnym liderem ciszy
jest Barracuda IV 80 GB - ta jest naprawdę ledwo słyszalna. Ostrzegam tylko
wszystkich, którzy myślą, że nowa B7 również jest tak cicha. Niestety - w
tym przypadku nie jest już tak różowo - trochę jej do starszej
"siostrzyczki" brakuje; choć wielkiej tragedi raczej nie ma.

--
Pozdrawiam,
Sniper