PostScript-pomocy!

Autor: czyżu (m.czyz_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 15:24:11 MET DST

Witam,
Gupia sprawa, wiem. Pilnie potrzebuje przejrzeć dokumenty, które zapiasano w
formacie PostScript. Ściągnąłem Adobe PostScript Drivers dla systemu Win2000,
zainstalowałem je, choć nie bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi. Nic.
Prosze, powiedz mi, co dokładnie mam zrobić, by mieć dostęp do wspomnianych
dokumentów. Pracuje pod Windowsem 2000 Proff i drukarką Canon 100 (jeśli to
ważne).
Dzieki za wszelką pomoc. Pozdrawiam.

czyżu

     archiwum i przeszukiwanie newsów