Re: Matrox G400 16MB problem (?)

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 15:30:55 MET DST

Slawek <slwkk_at_poczta.fm> wrote in news:Xns93EC7B9FA6E5E1262167@
153.19.0.141:

> Wlasnie dostalem ww. karte... i mam taki problemik... Otoz ona w ogole
> nie wyswietla obrazu... Kumpel twierdzi, ze wystarczy zaladowac
> sterowniki do niej i pod windows obraz sie pojawi...

Uzywam identycznej karty od 3 lat (i nie zamienilbym jej na zadna inna - chyba, ze na
troche nowsza z DualHead lub Marvela). Karta instaluje sie w sposob identyczny jak np.
Ati Rage 128 czy kazda inna tej klasy - najpierw system wykrywa ja jako standardowa
karte VGA, potem uruchamiasz setup sciagniety ze strony producenta i dedykowane
sterowniki sie instaluja, aby po restarcie systemu pokazac pelne mozliwosci karty.

Jesli mozesz sobie powzwolic na reinstalacje systemu badz reset ustawien w BIOSie to
polecam te rozwiazania...

W.

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.