Re: Matrox G400 16MB problem (?)

Autor: LPoD (chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 15:26:23 MET DST

"Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> wrote:

> Ciekawy przypadek... bios sie zglasza... nawet do windy wchodzi, ale
> obrazu nie widac :/

To ja miałem odwrotnie. (G400 MAX)
Bios karty nie wykrywał, ale na jakiejś płycie (nie wiem
już teraz, co to za płyta była) windows się urochomił.
(obraz na monitorze pojawił się dopiero po uruchomieniu
windowsa)
Biosy innych płyt (testowałem jeszcze na dwóch - na Asusie i jakimś Soyo,
obydwa miały biosy atrenda - może tamta miała Ami) piszczały
i nie uruchamiały systemu... podejrzewam, że stało się tak z powodu
podwyższonego taktowania AGP (obniżony FSB ze 133 do 124 bodajże).
Próbowałem wgtać bios i tzw. pin-y, ale karcie nic nie pomogło...