tv out - tryb teatralny

Autor: johnwalker (johnwalker_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 12:55:09 MET DST

Witam.
Od kilku dni mam radeona 9100 64 MB saphire. Gry i filmy na monitorze
komputera są w porządku. Problem pojawia się gdy chcę obejrzeć film na
telewizorze. W zależności od sterownika jaki wgram (Catalist, Omega) pojawiają
się różne częstotliwości odświeżania monitora. Jeżeli jest niska - da się
zobaczyć film na telewizorze, gdy spróbuję innego (odswieżanie np 100) - na
telewizorze widzę tylko tło pulpitu monitora (żadnych ikon). W żadnym też
przypadku nie jest czynna zakładka (nakładka - overlay) - jest szara. Co za
przyczyna, czy ponowne instalowanie windowsów coś zmieni, czy aby mieć dostęp
do zakładki klonowanie obrazu muszę mieć kartę z podwójnym RAMdac. Proszę o
wskazówkę.
johnwalker