Re: Matrox G400 16MB problem (?)

Autor: palermos (palermos_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 12:40:27 MET DST

> Wlasnie dostalem ww. karte... i mam taki problemik... Otoz ona w ogole
> nie wyswietla obrazu... Kumpel twierdzi, ze wystarczy zaladowac
> sterowniki do niej i pod windows obraz sie pojawi... Sciagnalem stery,
> ale przy setup'ie wyszukiwana jest karta... a jej nie ma wsadzonej
> oczywiscie... Zaraz porobuje powgrywac stery inna metoda... ale
> chcialbym sie upewnic czy to w ogole ma racje bytu ? Czy moze karta
> jest zepsuta ? Spotkal sie ktos z takim przypadkiem ?

Ja mam w robocie G400 32MB i nie ma z nią problemu oczywisice sterowniku
musze jej zapodać ale bez nich też działa (na min rodzzielczości) ale działai
chyba każda powinna. Wyobraź sobie ze zeby zainstalować tą karte według
twojego kumpla trzeba by było mieć jeszcze jedną bo niby jak wrzucisz te
stery do windowsa ? a bios sie zgłasza ? jak nie to karta zepsuta