Re: Proszę o polecenie mi MB pod PIV s478 o szerokości <= 20cm

Autor: MariuszC (marcukr_at_op.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 11:51:34 MET DST

lord wrote:

> wejdz na www producentow i czytaj co oferuja o raz dane techniczne plyty
> (podane sa takze wymiary)

to wiem - Gigabyte ma tabele z parametrami płyt, ale już do ASUSa trzeba
wchodzić na specyfikację każdej płyty osobno - a wiadomo ile na to czasu
trzeba poświęcić... a pytanie dałem po to, aby użytkownik takiej płyty
napisał mi, że ma konkretnie taki to a taki model, a ja już go sobie
dokładniej przestudiuję na stronach producenta...

Mariusz