POMOCY - Pinnacle PCTV Sat nie dziala z kartą grafiką ATI

Autor: mirek (nicky7_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 11:27:06 MET DST

Witam. Może ktoś pomoże mi pisząc do mnie na priv lub ktoś w Lublinie pomoże
mi odpłatnie rozwiązać mój problem ze sprzętem - polega on na tym, ze
zamienilem karte
graficzna Creative CT 6971 Geforce Annihilator Pro na ATI All In Wonder 9000
Pro Excalibur. W moim kompie mam tez zainstalowana karte PCTV Sat firmy
Pinnacle która do tej pory bezproblemowo działała z grafiką Creative i
pozwalala mi ogladac niekodowane programy cyfrowe z satelity. Teraz po
załozeniu karty ATI nie mogę uruchomic programu PCTV Sat Vision (czyli nie
mogę oglądać nic z satelity) Bezproblemowo za to ogladam programy z nadajników
naziemnych. Czy da się jakos pogodzic ogladanie TV z ATI i programów
satelitarnych z Pinnacla. Jak to zrobić? Mój system operacyjny to windows XP.
Pozdrawiam i czekam na odzew via e-mail lub przez GG - 77601