Re: LCD w notebooku

Autor: tomasz (ette_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 10:07:00 MET DST

Witam

Zdaję sobie sprawę z faktu, że z 15" XGA nie da się zrobić 15" UXGA ale.....
Wydaje mi się, że istnieje jakieś obejście tzn. coś jak soft do iPaq.
Nie musi być rzeczywiście 1600x1200 wystarczy jakiś trik, który spowoduje
przynajmniej takie wrazenie.

Pozdrawiam

Użytkownik "Sławomir Suchacz" <slawomir_suchacz_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bj5bqg$88r$1_at_inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/