Re: Asus A7V8X-X i Speedfan

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 04:10:43 MET DST

Jan Kozlowski dnia 2003-09-04 stwierdził(-a):

> Zmienilem dzisiaj sprzet z Celerona 1,3 na plycie DFI na Asusa
> A7V8X-X i Athlona 1700 XP+. Nie reinstalowalem systemu (Windows 2000)
> bo, po dodaniu paru wpisow do rejestru zgodnie z poradami ze strony
> Microsoftu, nie bylo takiej potrzeby. Niestety speedfan daje ciekawy
> objaw w postaci wylaczenia wentylatora na procku w momencie
> uruchamiania programu. Oczywiscie predkosc ustawiona jest na 100%.
> Skasowanie configow od speedfana nic nie dalo.
>
> Pozdrawiam

U mnie ten problem nie wystepuje. Za predkości wszystkich
wentyli(podłączonych do obu wejść na płycie) odpowiada speed02 wiec
sprawdź czy na pewno nie jest na 0. Dodatkowo może masz ustawione
automatyczna regulacje obrótów w zależności od temperatury i masz
docelową temperature ustawioną tak, że speedfan zatrzymuje wentyle.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647