Proszę o polecenie mi MB pod PIV s478 o szerokości <= 20cm

Autor: MariuszC (marcukr_at_op.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 22:34:45 MET DST

Witam,

Ze względu na chęć wymiany niezbędnego sprzętu
(płyta główna, procesor, pamięć),
a zachowania pozostałych podzespołów
poszukuję płyty spośród następujących firm:
Gigabyte, ASUS, Microstar - ale takiej, aby
jej szerokość była nie większa niż 20cm
(aby zmieściła mi się w obudowie MidiTower,
gdzie są 2 kieszenie ADAX oraz 2 napędy CD).
Płyta powinna mieć jak najwięcej złącz PCI,
oczywiście AGP. Nie musi (a nawet nie powinna)
mieć zintegrowanej grafiki, LANu, Sound.

Proszę polećcie mi jakieś modele płyt głównych
spełniające moje wymagania...

Mariusz