Re: Monitory LCD

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 22:12:13 MET DST

> roznie to bywa z tymi pikselami :(
> mam nadzieje, ze sie nie pojawia.
> mam tez takie pytanie :
> dlugo siedzisz przed monitorem?
> i czy meczy Ci sie wzrok?

Ja od dwóch lat używałem 15 calowego LCD (firma Peacock - matryca Sampo,
kontrast 350:1, 250cd/m, 30ms).
Teraz kupiłem Neovo F-419 19cali (700:1, 350cd/m, 25ms). Nie wrócę nigdy do
lampowego. Szkoda oczu
i prądu. LCD są coraz lepsze, także pod względem kalibracji barwnej. Dobre
modele NEC, iiYamy, Neovo
i wiele innych mają opracowane wzorce barwne dla Adobe i innych programów
graficznych. Oczywiście te
dla grafików nadal kosztują majątek. Ale taki, jak ten mój Neovo i tak
powala na kolana. Nie ma ma co
porównywać z CRT.
Wracając do pikseli. Firma AG Neovo gwarantuje brak wadliwych pikseli.
Jeżeli ktoś znajdzie jeden wadliwy
(martwy lub świecący na czarnym tle) należy to zgłosić w ciągu 30 dni od
daty zakupu i monitor jest wymieniany
na nowy, wolny od wad (transport również na koszt firmy). Mój monitor nie ma
ani jednego wadliwego
piksela lub subpiksela (na razie!).

--
pozdrawiam  :)