Re: P³ytki CD-RW?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 21:21:28 MET DST

U¿ytkownik "marcus075" <ciach-marcus075_at_xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> mo¿na, ale to zale¿y od optyki zastosowanej w nagrywarce, tj: mo¿e
"co¶"
> staæ siê z laserem, ale nie tylko od tego:)

Wogóle nie przekonuje mnie Twoja argumentacja!
Przecie¿ takie operacje to typowe operacje dla nagrywarek zgodne z ich
zastosowaniem, wiêc nie mo¿na tu mówiæ o zepsuciu z tego powodu, bo
raczej mamy tu doczynienia ze zwyk³ym zu¿yciem eksploatacyjnym.