Nagrywarka a grafika

Autor: Grzegorz J (kwant_at_op.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 21:25:20 MET DST

Witam
Mam ciekawy objaw po zainstalowaniu nagrywarki LiteOn 52/32/52 , Nero itd.
pracując w edytorze, arkuszu lub bądżź w jakim innym programie wyświetlanie
liter nie nadąża za pisaniem, w graficznych programach kursor rysukowy też
zatrzymuje się na moment i jest to denerwujące. W grach (strategie) też
straciłem płynność. Jak odłącze nagrywarkę to jest wszystko o.k.
Komp nie jest rewelacją mobo ECS K7S5AL :( (niestety), Duron 1000, DDR 256,
TNT2 M64 32M.ale do tego co robie to mi wystarcza. Do tej pory chodził
stabilnie.
Może ktoś mi pomoże co z tym fantem zrobić.
Pozdrowionka

--
Grzegorz J.