Re: LCD wybor - a moze CRT

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 20:01:08 MET DST

> A moze jednak pomyslec o zwyklym CRT z plaskim kineskopem ?Np jakas dobra
17
> flatron ?
> Przed kompem spedzam duzo czasu przede wszystkim internet i narzedzia
> biurowe, gry rzadko, czasami divx.

kup LCD

> Chcialem zakupic sobie wyswietlacz LCD do domowego uzytku. Jako ze nie
> jestem za bardzo zorientowany w parametrach sdtad moj post.
> Jaki wyswietlacz kupic za ok 1300 (wiem ze beda to najtansze modele).
> Czym kierowac sie przy zakupie takiego wyswietlacza ? Jakie wartosci
powinny
> miec parametry:
- jasnosc (im wiecej tym lepiej: na dzis dla 15" bo taki kupisz to okolo
250cd/m2
- kontrast (im wiecej tym lepiej: na dzis dla 15" to okolo 350 : 1
- czas reakcji plamki (im mniej tym lepiej: na dzis 25ms tobie starczy
(nawet 30ms bo nie grasz w gry)

- oczywiscie zostala jeszcze sprawa katow widzenia (i tu jak kto lubi:
jezeli nie chcesz aby sasiedzi nie widzieli co robisz to wybierz male w
przeciwnym razie duze)

proponuje blizej zapoznać się z tymi modelami:
NEC 1501
Acer AL506
Belinea 1570
(ceny podobne okolo 1400 ale pewnie gdzies za 1300 znjdziesz)
po dokladny opis wszystkiego spojrz www.monitor.pl .