Re: Asrock K7VT2

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 19:41:46 MET DST

> Zmiana FSB jest. Zmiany mnożnika nie ma. Zmiany napięcia
> nie zauważyłem, więc nie jestem pewien, ale wydaje mi się,
> że też nie ma.

niestety na mnoznik i napieca jedynym patentem jest "drutmod"
http://bbs1.danawa.co.kr/ysy/market_free/download_display.php?file_name=F_tb10-76664-.jpg

napiecia mozna jeszcze podniesc przez Vmod plytki - gdzies tu
http://www.ocinside.de/ bylo co i jak

BTW ostrzegam przed wymuszaniem napiec ponizej 1.5V (przez drutowanie VID4 z
Vcc - pomocne przy underclockingu) - bo ukladzik ST L6917B (odpowiedzialny
za Vcore) wg. specyfikacji potrafi wygenerowac napiecie juz od 1.1V - wtedy
zostaje przepalony jeden z mostkow w procku odpowiedzialny za wymuszanie
Vcore i zostajemy z prockiem ktory chce startowac zasilany napieciem o 0.4V
nizszym od domyslnego, a wtedy trzeba juz zawsze miec polaczony VID4 z Vss
zeby proc chcial fabrycznego zasilania - pisze to bo moj XP1700+ stal sie
ofiara takiego eksperymentu na w.w. plycie glownej

pozdrawiam