Neostrada, instalacja - pytanie początkującego

Autor: Rafał (rafaltWYTNIJ_at_voila.fr)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 19:38:42 MET DST

dziś właśnie, korzystając z promocji przyniosłem do domu modem do neo
nim tepsa mi to włączy zabrałem się za instalacje ...
włączam start i ... już wyczuwam kłopoty, bo program defaultowo
i na siłę chcę mi zainstalować IE6 razem z Outlookiem którego
nie mam zamiaru instalować !
(nie lubie jak mnie ktos uszczesliwia na siłe)
wiec to sobie odpuściłem i zainstalowałem sam driver jaki znalazłem
w katalogu Neostrada\Drivers\Sagem800
pojawiło się okienko "połaczenie ADSL" no i widzę, że
w składnikach sieciowych jest coś dodane ...

pytanie :
czy to wystarczy ?
instrukcji nie czytałem, wszak Polak instrukcji nie czyta ;-)
ale z rysunków widzę, że potrzebny jest jakiś kod ID i PIN
czy to do połączenia, czy tylko do aktywacji konta e-mail
które tak na prawdę nie jest mi potrzebne ...

jeśli ów kod ID i PIN jest potrzebny do aktywacji modemu lub
połączenia neo, to mam następne pytanie
- czy można zainstalować samą aplikacje Strefy Neostrady
(czy jak tam to się nazywa) bez IE i Outlook’a ?
a może gdzieś w sieci jest coś konkretnego niż ta
tepsiarska płyta ?

Rafał