Re: Cyrix C3 1000 Mhz - ktos sie tym bawil ?

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 19:30:36 MET DST

"MovieJack" <info_at_moviejack.net> wrote in

> Kuzynka moja posiada owo cudo (Cyrix 800Mzh) Obudowa micro ATX Urzywa
> go do netu i offica Jest bardzo zadowolona, oczywiscie nie zagra na
> nim w wiele gier ale za to otrzymuje:
> -Malutka obudowe
> -prawie bezglosna praca (tylko jednen duzy wiatrak wolno obrotowy)
> -Wystarczajaca platforma do wszelkich prac biurowych
> -Mozliwosc ogladania filmow w dvix i oczywiscie muza mp3

Jestem wlasnie ciekaw jak wypada porownanie wydajnosci C3 i Pentium III pracujacych z
taka sama czestotliwoscia w typowych zastosowaniach. Benchmarki z Tom's Hardware
na dobra sprawe niewiele mowia - a porownywanie osiagow C3 do osiagow procesora
FCPGA2 (celeron tysiac-kilkaset) tez jest troche bezcelowe...

Nie dziwie sie, ze Twoja kuzynka jest zadowolona - sam komputera korzystam w domu
od 2000 r. z Celerona 633 (niepodkreconego) i pod W2K pracuje mi sie na nim calkiem
przyzwoicie. Z drugiej strony - odswiezenie konfiguracji czasem by sie przydalo. Zaczalem
wiec myslec o jakims 1000 Mhz na 133-Mhz szynie i wpadl mi w oko ow Cyrix ...obawiam
sie jednak, ze procesorkowi temu raczej daleko do P3 1000...

Wojtek

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.