jaka drukarka

Autor: seba (seba_at_wd.wroc.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 19:12:29 MET DST

Witam.
Chciałbym kupić jakąś plujkę. Porównać dane sobie potrafię, ale
interesuje mnie jak się mają koszty eksloatacji. Głównie jak wiadomo
chodzi mi o możliwość napełniania tuszy i ich cena w razie totalnej
padaki. Z Lexmarkami mam złe doświadczenia. Tusze padały po 2
napełnieniach (www.jw.com.pl)
Jaką polecacie drukarkę w cenie do 300 zł?
Pozdrawiam.
PS. Wiem, że ten wątek w miarę często się pojawia, guglałem trochę, ale
co chwila wychodzą nowe modele i ciężko nadążyć.