Re: Modecom vs Codegen

Autor: frey (frey---trap---_at_o2.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 18:48:40 MET DST

Użytkownik "lukas" <mlukaszm_at_go2.pl>

> jade tylko na ENLIGHT'ach i nie mam klopotow.

Ja mam od kwietnia Enlighta 7254 300W
I jestem bardzo zadowolony.
Może trochę głośno pracuje
(wentylator na zasilaczu + nizej jeszcze jeden),
ale mi to specjalnie nie przeszkadza.

Nigdy nie słyszalem chiefteca 360W z jednym badz
2 wentylatorami, i troche mnie interesuje jak glosno
pracuje, ale wolalbym uslyszec w realu niz na newsgroup :-)

Jezeli mialbym cos polecic, to wlasnie tego Enlighta za 330 zl,
lub jakas tandetna bude +chiefteca 360zł tez wyjdzie cos kolo
330, no moze 350zł

frey