Re: identyfikacja ramu SIMM i DIMM

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 18:36:04 MET DST

> kumpel dal mi jakies 3 kosci ramu
> nie wkladalem ich jeszcze do kompa
> DIMM moge w sumie sam sprawdzic ale SIMMa nie dam rady
> w ponizszych linkach sa fotki tych ramow
> jakby ktos mogl zidentyfikowac pojemnosc tych ramow i inne info na ich
temat
> to bylbym wdzieczny
>
> www.zdzisiek.republika.pl/ram1.jpg
> www.zdzisiek.republika.pl/ram2.jpg

Za skanowanie dostajesz ocene 1 :)

Co prawda udalo mi sie z ledwoscia odczytac oznaczenia, ale nie zaszkodzi
jak je napiszesz tutaj. Chodzi mi o moduly SIMM a dokladnie uklady SEC.
Napisz dokladnie co na nich jest ...

W tej chwili moge ci tylko powiedziec, ze jest to modul SIMM z ECC (korekcja
bledow). Stosowana raczej w serwerach ze wzgledu na swoje wlasciwosci i
cene:)

Co do modulu DIMM to z tego co widze jest na nim naklejka z opisem, ale
jakosc skanu byla zbyt slaba zeby cos z niej odczytac ...