Re: wiatrak - radeon 9100

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 18:16:33 MET DST

Użytkownik "-=BlueEagle=-" <blueagle_at_tamtenbit.pl> napisał w wiadomości

> Nie, nie znasz sie - nie wiesz co masz. Shaman ma racje toz to
niewatpliwie
> Spire :) ROTFL
>
> Nie napisalbym gdyby mnie to tak nie porylo :)

Czemu Rotfl?
To jest Titan i basta i chyba właśnie D5TB - o co chodzi z tym Spire?
Wyglądają chyba tak samo, czyzby tylko nazwa firmy się różniła? Na serio
jestem zdziwiony, że tak działa - fakt, że wyciąłem sobie z boku otwór 80mm
i zakryłem grillem, ale chodzi i chlodzi znośnie - ale cena jest bez
porównania!!!