Re: Monitor Nec FE791SB

Autor: Aconitum (aconitum_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 17:49:32 MET DST

Użytkownik <krzyje_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Podczas pracy - czestotliwosc odswiezania 85 Hz - obraz monitora traci
ostrosc.
> Przy przelaczeniu na f=60 Hz widoczne jest plywanie calego ekranu. Po
> wylaczeniu monitora na kilka minut i ponownym wlaczeniu obraz jest
prawidlowy
> poczym po jakims czasie sytuacja się powtarza. Czy ktos z Was mial takie
objawy
> i jaka moze byc przyczyna?

Witam

Mam to samo na grafice Gaiwarda GF4 MX440. Obraz jest ostry do 75Hz w
rozdzielczości 1280x1024, a po przełączeniu na 85Hz jest już rozmyty. Trudno
domyślać się co masz na myśli pisząc "widoczne jest falowanie całego
ekranu", ale 60Hz, to dość niska częstotliwość odświeżania i jeśli widzisz
drżenie obrazu, to tak mam być:)
Sprawdzałem też na karcie MSI i zachowuje się dokładnie tak samo. Obie karty
sprawdzałem też na monitorze Samsung 550b i obraz był jeszcze gorszy, choć
na starej karcie (Elsa Victory Erazor) obraz był jak brzytwa. Dla mnie
oznacza to jedno: obie karty (MSI i Gainward) są badziewne! Chyba zmienię
grafikę na Radeona 9100:)

Pozdrawiam
Aconitum