Re: Karta dźwiękowa PCI ze złączem WaveBlaster

Autor: Zeb Corpse (zebcorpse_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 17:18:04 MET DST

"Łukasz Piwowarski" <lukpiw_at_wp.pl> wrote in

> Nie słyszałem o takiej karcie, czy mają jakąś stronę w internecie,
> gdzie to można kupić i za ile ?? Mnie raczej interesowałaby karta bez
> modułu, bo tam chcę podłączyć własną Yamahę DB50XG, czy ten moduł
> Rolandowski jest że tak powiem obowiązkowy ?

Sound Monster (firmy Diamond) to jedna z pierwszych kart dzwiekowych na
PCI. Wersja MX200 jest niejako wersja deluxe (pozlacane wtyczki, sampling
do 48khz, praca na 4 glosniki, wlasnie ow modul MIDI Rolanda). Wrzuc w
googla nazwe karty - jest wiele recenzji. Modul MIDI jest z karta w
komplecie (ale mozna go spokojnie zdjac). Posiadam taka karta i ma ona
jeden powazny feler - sterowniki sa li tylko do Win9x (dlatego po przejscu
na WinXP lezy sobie w szafie).

Zeb Corpse.