Re: Prosze o ocenę zestawu.

Autor: digitariusz (digitariusz_at_op.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 17:23:23 MET DST

Użytkownik "Piotr Jan Piguła" <anipio_at_nospamgemini.net.pl> napisał w
wiadomości news:bj4k41$ao0$1_at_inews.gazeta.pl...
> cześć
> rozważam taki zestaw kompa który ma służyć do internetu, oglądania filmów,
> słuchania muzyki i czasem popykania w strategie a więc nie wymagajacy.
> Wszystko co dobre przełoże ze starego ale musze wymienic kilka rzeczy a
oto
> te które maja być nowe:
> ECS L7VTA (kt400

raczej nie bardzo ta plyta. jesli juz, to wez asusa (wspominasz nizej). moze
tez cos z dfi, polecam, porzadny stosunek jakosci do ceny. (ja mam dfi ad77
infinity, bardzo jestem zadowolony)

> Athlon 1800=box

moze dolozyc te 40zl, i wziac athlona 2000XP? nie polecam wersji boxowych,
ze wzgledu na badziewne coolery. ale to juz twoj wybor.

> Hdd 40 Segate 7200

ok. ew. mozesz kombinowac z wieksza pojemnoscia.

> Ram 256 333mhz

do athlona 1800 lub 2000 nie potrzebujesz pamieci 333mhz, wystarczy 266mhz
(nie bedzie 333 wykorzystane, chyba ze bedziesz podkrecac). nie napisales
jakie kosci w tej pamieci i w ogole jaka firma.

> Czy to się ładnie sprawdzi do moich potrzeb?

mysle, ze tak, tylko plyta nie ta. nie napisales tez jaka karta graficzna,
wiecej szczegolow trzeba.

pozdrawiam
digitariusz