Re: [LCD] TN czy MVA ?

Autor: Tomasz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 16:42:43 MET DST

> Tylko pytanie JAK on to robi (1760NX),
> skoro korzysta z matrycy TN AUOptronics?
> Ano... "dorysowuje" kolorki i tyle! To nie plotki!

Wiadomo że ten wyświetlacz ma taką właściwość i to nie plotka. Nawiasem
mówiąc to jest cena za szybkość (16ms). Jednakże jak zastosujesz
niedokładne tłumaczenie z wyświetlania "shade" (cokolwiek to znaczy) na
"dorysowywanie" kolorów to wprowadzasz dodatkowy niepotrzebny zamęt i
plotki. Wszystkich niedowiarków odsyłam do sklepów celem pooglądania
"niedoskonałości" tego monitora. Nawet ludziom którzy mieli kilka innych
LCD wcześniej szczęka leży na ziemi.

> Teraz wszyscy się napalają na S-IPS...
> AFAIK Nec też korzysta z tej technologii :-)

Tak, IPS (Super TN) jest opracowaniem NEC'a. Parametry super, ale cena
na razie nie ta. :-(

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335