Re: athlon 64

Autor: }*HEARTSHADE*{ (mailamamna_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 23:04:00 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <

> Ja narazie widze, ze Intel bedzie mial spory problem z grzaniem sie
> prockow :)

A slyszales o poborze mocy, dwa zasilacze, albo mala elektrownia w kompie
(i tutaj nawet 2 x 550 Watt QTEC'a nie pomoże)

> I niech sie lepiej nie spelnia bo AMD nie bedzie mialo konkurencji :P

AMD wypusci sobie dla konkurencji taniego DURONA i lepszego ATHLONA i
rozpocznie sie walka marketingowa :)
A tak wogole to nie wiem dlaczego nie wzieles pod uwage ze w labolatorium
ukryty
jest juz nowy, potezny i mega mega oweklokerski proc VIA ???