Flash Disk, USB2.0 i te sprawy

Autor: Michał Wojtecki (nospam_mwojtecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 20:39:09 MET DST

Kupilem sobie ostatnio Flashdiska 128mb na USB2.0 firmy Actina. Wszystko by
dzialalo pieknie, tylko cos u mnie w komputerze jest zrabane chyba z USB2.0.
Mianowicie gdy podlaczam flashdiska do kompa wszystko dziala, ale wyskakuje
komunikat, ze:

"Urzadzenie bedzie dzialac z ograniczona szybkoscia. W celu uzyskania
maksymalnej wydajnosci musisz zainstalowac na tym komputerze kontroler hosta
USB HI-SPEED".

I rzeczywiscie, na innych kompa z usb2.0 dziala to o wiele szybciej.
Sciagnalem drivera "USB2.0_5.1.266.0_WinXP_EHCI.exe", najnowsze Via
Hyperion, cale oprogramowanie z plytki dolaczonej do flashdiska, ale nadal
to nic nie daje. Czy ktos wie skad moge wziac jakies sterowniki usb 2.0,
zeby moj flashdisk dzialal z pelna predkoscia?

Aha, moja plyta glowna to DFI AD77(na pewno ma usb 2.0 i jest to wlaczone w
biosie), a pracuje na Win XP Home Edition.