Re: samoczynne wyłączanie się komputera

Autor: tomasz kowal (tomasz_kowal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 18:31:54 MET DST

Marco <notrue_at_interia.pl> napisał(a):

> Użytkownik "tomasz kowal" <tomasz_kowal_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:blc5pv$jq5$1_at_inews.gazeta.pl...
> deluxe+ddr256MB-400MHZ)
> procesor??
>
> Przyczyną może być wszystko co podałeś plus jeszcze karta graficzna,
> płyta główna i dysk twardy. Musisz jakoś po kolei wymieniać poszczególne
> podzespoły i wtedy przekonasz się która część sprawia te problemy.
> Osobiście stawiałbym na pamięć. A powiedz jeszcze w którym momencie
> instalacji systemu się wywala...

Nie ma zasady jeśli chodzi o moment wywalania się. Instalowałem W2000 z
samobootowalnej płyty komputer wywalał się po wybraniu systemu plików
(fat32...) ale nie była to zasada bo raz udało mi się zainstalować W2000 (a
właściwie komputer wywalił się pod koniec instalowania, ale na tyle późno, że
W2000 odpalił się i mogłem dokończyć instalację). Innym razem komputer
wyłączył się przy instalacji Acrobat Reader'a. Zauważyłem też regułę, że
komputer wywala się bezpośrednio po ponownym włączeniu od poprzedniego
wywalenia - tak jekby jakaś część nie zdążyła ochłodzić się. Mam nadzieję, że
wyjaśniłem jaśniej moje problemy.