Re: RAM - pytanie laika

Autor: Zeus (marhirUSUN_TO_at_icpnet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 18:01:30 MET DST

Użytkownik "Paweł" <NOSPAMpzipzi_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> chciałem rozbudować RAM ,mam 256/333 i to sobie spisałem.
> Po zamontowaniu pamięci okazało sie że nic nie działa
> oczywiście zdemontowalem dodakowa pamięć.
> Znajomy mówi ze może moja płyta główna nieobsługuje
> tej pamięci - może ktoś mi to wyjaśnić ?

niektóre kości pamięci "gryzą się" z niektórymi płytami - nie mam pojęcia
dlaczego - gdy kupowałem RAM do pierwszego kompa dwie kości nie chciały
działać, zamniosłem wszystko do serwisu i wkońcu za którymś razem trafili na
działającą.
w drugim kompie poszło lepiej - druga kośc kupiłem identyczną jak pierwszą i
zadziałało za pierwszym razem

--
Pozdrawiam
Zeus