Tasma 80 PIN do HDD

Autor: Alus (alus10_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 18:05:32 MET DST

Kupilem w sklepie z używanymi podzespolami tasme 80PIN do HDD. niestety BIOS
widzi dysk jako ATA 33. Cechą charakterystyczna jest to ze w tasnmie, przy
niebieskiej wtyczce 1 kabelek jest przerwany, tak jakby fabrycznie wycieto
2mm przewodu. Dysk chodzi jako ATA33. W sklepie gdzie tasme brałem to
mówili, że ta przerwa powinna być. Płyta to Acorp 6VIA/ZX85. HDD to
Barracuda IV 40GB. Czyja to wina, ze nie mam trybu ATA 66?