Re: ASUS vs. ASROCK

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 15:46:38 MET DST

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wp.pl> napisał

> no wcale tak nie twierdze ;-)))

: ) jasne to byl zart.

> zreszta npisalem na poczatku tego watku, ze nie mam pojecia co to za
> firam (jakie ma korzenie)

No wiec te korzenie siegaja wspolpracy z Asustekiem. Tyle, ze wyglada na to
iz Asustek wystraszyl sie kojarzenia swojej marki z polka low-end i wycofal
swoje (przynajmniej oficjalne) wsparcie projektu ASrock i odcina sie od
niego bardzo goraczkowo.
Co ciekawe - nadal mozna znalezc produkty o nazwie Asus ASrock
http://3btech.net/asask7sosis7.html
ktore powoduja jeszcze wieksze zamieszanie w glowach klientow.

Moze nawet Asustek jest nadal zwiazany z ASrockiem ale woli przemilczac ten
fakt ?

Generalnie nie byloby nic zlego w fakcie, ze potentat na rynku slynacy z
dobrych komponentow chce zaoferowac tez cos dla odbiorcy, ktoremu wystarczy
cos tanszego ale niestety to pociaga za soba ciecie kosztow tam gdzie to sie
najbardziej msci - na kontroli jakosci.

Gdybym mial wybierac pomiedzy ECS a ASrockiem zdecydownie postawilbym na ta
druga marke. Poki co nie slychac o jakichs wpadkach ASrocka, jako relatywnie
mloda firma na rynku musza walczyc jakoscia o klienta wiec na razie taki
zakup moze okazac sie calkiem OK.

adam