Re: fly video 98

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 15:03:35 MET DST

> Nie używać strerów od producenta. Oni się nie znają.
> Działa idealnie na drajwerach z iulab.com
> Warunkiem jest dokładne wywalenie wszystkich pozostałości po drajwerach
> producenta. Najlepie je instalować na czysty system.

Dodam tylko, że próbowałem z tymi driverami, pod czystym XP. Ale nie wyszło
nic z tego, a w dodatku skończyło się reinstalacją systemu bo te drivey z
iulab jak nie chodza to kaszanią system czyniąc go bezuzytecznym = reinstal.
Może coś źle zrobiłem bo drivery nie są całkiem czytelne i przyjazne w
instalacji. W każym razie nie poszło.
Jakby się udało autorowi wątka to proszę o info.

--
Mariusz