abit nf7 + mikrofon - problem

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 14:43:55 MET DST

Witam, plyta abit nf7 ver 2.0, z tym dzwiekiem 6 kanalowym,
nie moge za nic w swiecie odpalic mikrofonu.
System to win2k prof.
Mikrofon dziala pieknie na drugim kompie z win98 i badziewna dzwiekowka na
plycie, a tutaj mecze sie juz z 2 h i ciagle nie chce nic nagrywac. Na
dodatek rejestrator dziwkeu ciagle wyrzuca mi jakies błedy.
Czy ktos ma moze jakis pomysl jak to naprawic , bo ja juz mam dosc a kumple
"eksperci" tez niczego nie moga wymyslic :(
Pzdr
kuba