Re: asus a7v8x-x

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 12:55:55 MET DST

Wodzo dnia 2003-09-30 stwierdził(-a):

> co może być przyczyną, że podczas kopiowania danych w sieci karta
> sieciowa integrowana z płyta asusu a7v8x-x traci połączenie. Muszę
> potem wyłączyć tą sieciówkę i włączyć i jest oki, ale z znowu jak
> skopiuje ok 350 mb (np filmu) to sie rozłącza. Próbowałem i stery
> windowsa (XP) i oryginalne od producenta i nic. Ma ktoś podobny
> problem z tą płytą?

Mi chodzi wszystko w porządku. Może spróbuj na innym kablu albo na
innej karcie? Może traci sygnał albo coś? Daleko jest od huba czy
drugiego kompa? Mi chodzi i na sterownikach z windy i na tych z płyty
chociaż nie zgrywam przez nią dużych plików. Kumpel mi ostatnio
opowiadał o problemach z Via Rhine, ale to były problemy z połączeniem
na dużą odległość

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700