Re: Jaka seria AMD sie najlepiej podkreca

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 12:10:07 MET DST

> Dzieki Ziele,
> tylko ta serie juz bardzo ciezko dostac ;-(
>
> P.S.
> i wszystkim co odpowiedzieli rowniez...
> naprawde duzo sie dowiedzialem
> myslalem, ze sie pytam profesjonalistow
> a zapytalem "pro...fesjonalistow"
> juz wiecej tego nie zrobie
> szkoda pisania i marnowania czasu

szczególnie naszego czasu szkoda na takie posty które powtarzają się
regularnie - sięgnij do archiwum leniu - nie dość że zadajesz pytanie z 1
miejsca FAQ to jeszcze psioczysz że cała grupa nie rzuciła się na kolana
trzymając przed Tobą na czerwonych poduszeczkach gotowe odpowiedzi.

mam nadzieje że dotrzymasz obietnicy i więce nie napiszesz (w tym tonie
oczywiście :))

mimo wszystko PZDR
Shaman