Re: problem z formatowaniem

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' (roger7_at_SPAM.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 11:19:14 MET DST

Paweł wrote:

> Na płycie jest Windows2000, ale nie jest to płyta oryginalna - jest
> przegrywana...

No trudno, przegrywać też trzeba umieć

> Próbowałem chyba Fdiskiem i wyskakiwał mi jakiś komunikat (już teraz
> nie pamiętam)

Jakiś komunikat to zbyt lakoniczne określenie

- w każdym razie wpisywałem format C: (tak jak przy
> Win98). System plików? a jak to sprawdzić?

Ech...
Choćby w fdisku informacje o dysku (to chyba jedyna bezpieczna jego opcja)

> nie chce mieć koniecznie dodatkowo Win98, ale w innym wypadku nie
> zainstaluje Win2000...

Czegoś tu nie rozumiem....Chcesz instalować win98, żeby
(co jest bez sensu) zainstalować win2000 ? Po co? Co ci to da?

Zbootuj kompa z dyskietki systemowej z obslugą CD-ROM,
wejdz do katalogu i386 na CD i odpal winnt.exe.
Rozumiem, że znasz podstawowe komendy dosa typu cd, dir,
żeby poruszać się po systemie i trafić do tego katalogu?

--
Roger