Re: fly video 98

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 10:31:48 MET DST

> nie działa pierońska karta pod win XP nawet gdy mam stery do XP. Pod Win
98
> wszystko było ok. Czy wie ktoś może jak rozwiązać ten problem?

Też mam i działa mi na XP, ale bardzo kulawo. Najnowsze stery z lifeview.
Popróbuj Discalerem, on też działa. Ale generalnie pod XP jest bieda.
Zwłaszcza, że używałem programu HDP Tv Studio, który jest rewelacyjny, ale
pod XP w ogóle się nie instaluje nawet. Szkoda, że chłopcy z HDP nie chcą
zrobić wersji pod XP bo z chęcią dałbym im za niego kolejne 30 zł.....

--
Mariusz