bios i karta scsi na chipie 53c810

Autor: Tomasz (tsf_at_op.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 08:54:41 MET DST

Mam kartę NCR 810 PCI SCSI. Wiem, że nie ma swojego biosu i korzysta z biosu
płyty (moja płyta: Asus P2B. Karta i podłączone sprzęty chodzą dobrze. Kiedyś
miałem ustawiony start systemu z dysku scsi podłączonego do tej karty i było
OK. Mój problem polega na tym, że kiedyś przy starcie systemu przed
uruchamianiem karty scsi pojawiał się komunikat, że po naciśnięciu Ctrl + C
wchodziłem do ustawień tej karty. Teraz w żaden sposób nie mogę tam wejść, gdyż
nie wyświetla się komunikat Ctrl + C. W sieci znalazłem różne skróty: Ctrl + A
lub B lub I i nic nie działa. Chcę zdjąć z poprzedniego dysku start i ustawić
jego jako drugi, a nowy jako pierwszy. Ktoś może mi pomóc.
Tomasz