Re: Karta graficzna do grafiki 2D

Autor: Gandalf Szary (gandalf80_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 07:56:09 MET DST

In article <Xns9405AD4B5897Cadresutuniema_at_127.0.0.1>, adresu_at_tu.nie.ma
says...
> Gandalf Szary <gandalf80_at_interia.pl> Odpowiedz na

> W 2d za wolne??? Jak to za wolne? O co chodzi???
>
> Pozdrawiam

Witam ponownie, no jest karta troszke zawolna, moze nie tylko do samej
grafiki 2d, ale do caloksztaltu konfortu pracy. Przy otwartym
photoshopie, moj komputer pracuje jak oszalaly, nie wspomne juz o tym,
ze nie moge otworzyc sobie wtym samym czasie corela, tylko musze zamykac
jedno i otwierac drugie. Juz na grafice wiekszosc twierdzi, ze to jest
glownie kwestia procesora i ramu, no ale mam 2 komputery z taka sama
konfiguracja ( w jednym szybka karta) i chodzi znacznie lepiej

pozdrawiam